Asystent ds. obsługi klienta czeskojęzycznego, ContactHero

Dodane: Środa, 12 Czerwiec, 2019  15:21
  • Kategoria: Dam pracę / Obsługa klienta / call center
  • Forma pracy:Część etatu
  • Umowa:Umowa zlecenie
  • Dodatkowe:Brak wymagań
  • Płaca brutto min.:3800 zł
  • Płaca brutto max.:9000 zł
  • Pracodawca: ContactHero Sp. z.o.o.

Opis oferty pracy:

Karierę masz na języku, wystarczy że użyjesz go do rozmów z naszymi czeskojęzycznymi klientami ! :-)

Twoim zadaniem będzie kompleksowa obsługa klienta w języku czeskim . Będziesz odpowiadać na telefony klientów zainteresowanych zakupem poszczególnych produktów z kategorii m.in. health & beauty, dbając jednocześnie o dopasowanie indywidualnej oferty do potrzeb zainteresowanych.


Idealny kandydat:

- zna język czeski na poziomie, który umożliwi swobodny kontakt telefoniczny i mailowy;
- ma wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i pozytywne nastawienie;
- chce realizować się w pracy z klientem, a dodatkowo wykorzystywać umiejętność posługiwania się językiem czeskim;
- jest gotowy do pracy w systemie zmianowym.

Co możemy zaoferować?

- stanowisko dopasowane do Twoich oczekiwań i umiejętności;
- elastyczny grafik (dyspozycyjność min. 20 h w tygodniu);
- możliwość pracy w systemie home-office;
- wynagrodzenie podstawowe + bardzo atrakcyjny, rzetelnie naliczany system prowizyjny.

Jeżeli masz jakieś pytania to pisz śmiało, jesteśmy bardzo Contact-owi :)
Dowiedz się o nas więcej, zajrzyj na naszą stronę: http://www.contacthero.eu/
Wyślij nam swoje CV i przekonaj się, że do siebie pasujemy ! :)
Napisz wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Max. 5MB, Dozwolone: pdf, doc, docx, odt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Białystok
Aneta Rajecka
Na Lento.pl od 08 mar 2019
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń