STEROWNIK POMPY OPEL VP44 BOSCH 0470504011 NAPRAWA

Odświeżone: Czwartek, 22 Luty, 2024  09:07

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Usługi / Pozostałe usługi

Opis oferty

PUH OMEGA

Bosch VP44 VP30 Serwis

ul. Brzozowa 57

27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie.

tel. 510 - pokaż numer telefonu -
https://www.puhomega.pl
https://www.naprawa-pomp.com
https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Ocl5g9z_UdapgWuobg/videos





Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz sterowników ABS BOSCH.

Nasz serwis jako jedyny w Polsce współpracuje z BOSCH DIESEL CENTER i BOSCH DIESEL SERWIS. Współpracujemy między innymi z serwisami Bosch z Suchej Beskidzkiej, Lublina, Katowic, Jaworzna, Krakowa, Wojaszówki, Bielsko Białej, Gryfina i dziesiątkami większych i mniejszych zakładów i warsztatów regenerujących pompy wtryskowe, czy zajmujących się mechaniką pojazdową



Nasza oferta to naprawa elektroniczna pomp wtryskowych bosch VP44 i VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16 i 1.7L Isuzu Delphi, Delco EDU oraz sterowników ABS Bosch a także pełna regeneracja pod względem mechanicznym we współpracy z BOSCH SERWISEM. Pompy i sterowniki przyjmujemy drogą wysyłkową, jak również osobiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Czas oczekiwania na naprawę elektroniki czyli samego sterownika to około godzina. Pełna regeneracja pompy wtryskowej pod względem mechanicznym to około 2 dni robocze. Poniżej link do filmu jak zdemontować sterownik PSG5, PSG16 pompy wtryskowej BOSCH VP44 VP30, gdy jest pewność, że to elektronika jest winowajcą awarii.





Przed naprawą każdy sterownik sprawdzany jest za pomocą podłączenia bezpośrednio pod wtyczkę pinową specjalistycznym sprzętem diagnostycznym. Po naprawie błędy w pamięci sterownika są kasowane.



Naprawa elektroniki to w zdecydowanej większości główna usterka pomp wtryskowych VP44, VP30 a także sterowników PSG16, ISUZU i ABS.

Główne objawy uszkodzonego sterownika, przegrzanego sterownika - taki który pracuje kilka lat lub więcej, bądź niewłaściwie naprawionego, poprzez zastosowanie niewłaściwych tranzystorów typu IRLR 2905, IRLR 3636, IRLR3705 czy innych z serwisu Allegro to brak mocy w porównaniu do czasu sprzed naprawy sterownika, utrudniony rozruch, większe spalanie, twarda praca no i przede wszystkim brak możliwości uruchomienia silnika. Przy braku możliwości uruchomienia paliwo na wtryskach nie ma odpowiedniego ciśnienia , które mogło by przebić wtryski, bądź nie jest podawane wcale. W związku z brakiem możliwości uruchomienia silnika możecie być już pewni, że uszkodzeniu uległ sterownik pompy i nie ma potrzeby ingerować w mechanikę pompy, wbrew potocznej opinii że sama elektronika sprawy nie załatwi.



Z naszego wieloletniego doświadczenia mogę śmiało powiedzieć, że praktycznie nie mamy reklamacji nawet z początku naszej działalności, a to jest już 10 lat. Po prostu sterownik na którym została przeprowadzona profesjonalna regeneracja tak zwana fabryczna ( fabryczna w związku z zastosowaniem tranzystora dedykowanego przez BOSCHA dla sterowników po 2004 roku ) jest na równi z nowym sterownikiem a dodatkowo nie jest on tak wrażliwy na zapowietrzanie się pompy, wymianę filtra paliwa czy paliwo kiepskiej jakości. Innym pewnym objawem uszkodzenia sterownika pompy wtryskowej jest nagłe przerwanie pracy silnika i koniec. Proszę nie słuchać speców i magików, że zatarła się pompa i to uszkodziło sterownik. Zacieranie się pompy to proces długotrwały, objawia się to różnymi dolegliwościami przez długi czas i na pewno nie kończy się w jedną sekundę , czyli nagłym zgaśnięciem silnika.



Druga sprawa to taka, że nie da się już przekonać człowieka, który zapłacił gdzieś kilkaset złoty za naprawę sterownika, samochód nie odpalił i skończyło się na pełnej regeneracji pompy wtryskowej z wymianą sterownika za dodatkowo 3 lub więcej tysięcy złotych, bo naprawiający sterownik twierdzi, że on wszystko dobrze zrobił. A prawda jest taka że wymiana tranzystorka z allegro nie oznacza sukcesu. Taki człowiek niestety jest już tak "skrzywiony", że do niego nie dociera to, iż sterownik najprawdopodobniej został niewłaściwie naprawiony a w większości przypadków uszkodzony nieodwracalnie. Stąd powstał mit, że naprawa sterownika nie pomoże. Mało tego, w większości przypadków taka niewłaściwa naprawa może popsuć nam sterownik nieodwracalnie a dodatkowo często uszkadza to zawór dawki paliwa, ten między przewodami wysokiego ciśnienia. I nie ma znaczenia czy jest to pompa VP44 czy VP30.



Jak SPRAWDZIC. Aby sprawdzić ten zawór należy użyć do tego 12V na 55W lu 60 Wat. Odcinamy zawór dawki paliwa, ten między przewodami wysokiego ciśnienia w głowicy pompy. Jeden z przewodów od tego zaworu, nieważne który łączymy z masą czyli minusem lub po prostu dotykamy kabel gdziekolwiek do pompy. Pompa jest metalowa i jest minusem - masą. Drugi kabel łączymy z jednym połączeniem żarówki 12V 55 WAT, a drugim połączeniem od żarówki dotykamy do plusa akumulatora. Wykonujemy tzw. połączenie szeregowe trzech elementów: żarówki, zaworu i akumulatora. W momencie dotykania kablem od żarówki do plusa akumulatora żarówka będzie się nam rozświetlała i w pompie za każdym dotknięciem będzie słychać delikatne kliknięcie jeżeli zawór jest sprawny. Nigdy nie podłączajcie górnego zaworu dawki paliwa bezpośrednia do akumulatora. Zawór posiada bardzo niską rezystancję. Bezpośrednie podłączenie zaworu do akumulatora zrobiło by nam zwarcie i uszkodziło zawór w przypadku gdyby okazał się on sprawny w sekundę. Poniżej link do filmu jak sprawdzić ten zawór.





Czy uszkodził nam się sterownik możemy w bardzo prosty sposób sprawdzić za pomocą żarówki 12V na 55W lub 60 Wat, takiej ze świateł przednich samochodu. Jeżeli chcesz sprawdzić swój sterownik postępuj dokładnie jak na filmie w linku poniżej lub według tego opisu, nie inaczej bo nie będzie to miało większego sensu.



JAK SPRAWDZIC . Odcinamy dwa przewody od sterownika do pompy, para górna grubsza i właśnie do tych koniecznie odciętych przewodów podłączamy naszą 12 Voltową 55 WATową żarówkę. W momencie kręcenia rozrusznikiem żarówka musi wyraźnie błyskać, świecić. Gdy żarówka nie świeci w ogóle bądź ledwo się żarzy to mamy przyczynę dlaczego silnik nie pali. Uszkodzony sterownik. Tutaj jedna sprawa. W stu procentach uszkodzenia sterownika możecie być pewni jak żarówka nie świeci wcale bądź ledwo się żarzy. Zdarzają się też takie uszkodzenie że żarówka normalnie świeci a samochód nie odpala. Sterownik w takim przypadku mógł zostać przegrzany bądź niewłaściwie naprawiony. Żarówkę, że tak powiem uciągnie ale zawór dawki potrzebuje większego prądu i o dłuższych impulsach.





Jednakże, uszkodzenia mechaniczne pompy też się zdarzają co objawia się w większości wypadków niewłaściwym kątem wtrysku, brakiem możliwości wyregulowania kąta wtrysku, twardą pracą silnika, nadmiernym dymieniem, większym spalaniem i trudnościami w odpaleniu silnika.

Regeneracja mechaniczna jak wcześniej pisałem jest wykonywana przy współpracy z jednym z zaprzyjaźnionych Serwisów Boscha a dokładniej WULKAN BOSCH SERWIS z Suchej Beskidzkiej. Pompa wtryskowa po regeneracji jest sprawdzana i kalibrowana na dedykowanym do tego stole probierczym BOSCH EPS 815.





Na wykonaną naprawę udzielamy 12 miesięcznej gwarancji

Wysyłka w ciągu jednego dnia roboczego. (dotyczy naprawy sterownika)

Wystawiamy fakturę VAT na pełną regenerację pompy wtryskowej. Na naprawę sterownika faktura bez VAT.



KOSZTY.

Koszt naprawy sterownika PSG5 ( jedno wtykowy ) to 300 zł brutto.

Koszt naprawy sterownika 1.7L ISUZU to 300 zł brutto.

Koszt naprawy sterownika PSG16 ( dwu wtykowy ) to 400 zł brutto.

Koszt pełnej regeneracji pompy wtryskowej VP44, VP30 to około 1500 zł brutto. Na regenerację pompy wystawiamy fakturę VAT.

Koszt wyzerowania immobilizera w sterowniku pompy FORD to 100 zł. Konieczne przy wymianie sterownika na inny, jak waszego się nie da naprawić bo np: kolega elektronik chciał sprawdzić swoje możliwości i uszkodził sterownik nieodwracalnie.

Koszt naszego sterownika PSG5 jeżeli wasz nie nadaje się do naprawy, bądź go fizycznie nie macie od 600 zł brutto.



Jeżeli samochód zgasł nagle w czasie jazdy lub nie chce odpalić po postoju to przyczyną jest elektronika czyli sterownik i w zdecydowanej większości nie ma potrzeby regeneracji pompy pod względem mechanicznym. Przy uszkodzeniu mechanicznym pompy samochód pali tylko że, pracuje głośno, twardo, metalicznie jak również kopci jak " stary traktor ", jest niewłaściwy kąt wtrysku i dużo większe spalanie. Wtedy właśnie potrzebna jest regeneracja mechaniczna pompy którą jak wcześniej pisałem również wykonujemy.



Przestrzegam przed kupowaniem pomp za kilkaset złotych a tym bardziej na wymianę za swoją z samochodu. Równie dobrze można sobie kupić z osiem kilo złomu, bo tyle są warte pompy z regeneracją wykonaną na " papierze ". Pompy zregenerowane w naszym serwisie przechodzą dwu godzinny test na stole probierczym EPS 815.



Jeżeli ktoś naprawiał sterownik i silnik popracował przez kilka sekund, minut, godzin czy dni i znowu zgasł, świadczy to tylko o niewłaściwej naprawie i niewłaściwym zastosowanym tranzystorze najprawdopodobniej IRLR2905, 3636, 3705 lub pochodnych tych tranzystorów często niestety błędnie stosowanych jako "słabe zamienniki" ale łatwo dostępnych na allegro za dwa złote. Oryginalny tranzystor stosowany przez nasz serwis jest importowany z Niemiec i nie występuje w Polskiej ofercie. Dodatkowo wymiana końcówki mocy odpowiedzialnej za sterowanie zaworem dawki paliwa jest tylko jedną z czterech usterek które mogą trapić nasz sterownik. Tranzystor to nie wszystko, tym bardziej że w zdecydowanej większości jest niewłaściwy. Wspomnę też o braku szczelności w klejeniu sterownika. Wilgoć bardzo szybko uszkadza taki sterownik, gdy nie został poprawnie sklejony. Do samego klejenia nie używamy też żadnych silikonów, bo po czasie wszystko co było w środku miedziane robi się ZIELONE. Śmiejemy się na warsztacie, że sterowniki konkurencja klei silikonami które zostały z remontu kuchni czy toalety. Bo do tego się nadają silikony na bazie octanu a nie do elektroniki.



W przypadku gdy wysyłają państwo sam sterownik proszę zwrócić szczególną uwagę a wręcz poprawić dolne kable od zaworu regulacji kąta wtrysku. Ta dolna para ma z reguły spękaną otulinę na przewodach lub już gołe przewody. Oczywiście przez te przewody płynie mały prąd, bo o wartości około 1.2 Ampera, a spękane przewody to skutek temperatury, olejów i czasu. Przewody mają wpływ na przestawiacz kąta wtrysku. Przy zwarciu tych przewodów będzie właśnie problem z niewłaściwym czasem wtrysku, nie będzie jego regulacji, co może być błędnie zinterpretowane jako zatarta pompa. Dodatkowo zwarcie na tych przewodach może mieć pośrednio wpływ na uszkodzenie sterownika, chociaż tranzystor w sterowniku odpowiada za sterowanie zaworem dawki paliwa tym między przewodami wysokiego ciśnienia - para przewodów górna, grubsza, ta która na pewno nie jest spękana. Także poprawiamy przewody przed montażem sterownika aby nie mieć roboty dwa razy. Poniżej link do filmu jak poprawić przewody od zaworu dolnego regulacji kąta wtrysku. Można to zrobić też na samochodzie.





Jeśli w aucie występuje któryś z niżej opisanych objawów lub błędów świadczy to, że w 95 % uległ uszkodzeniu sterownik pompy

Objawy uszkodzonego sterownika pompy to:

po zgaszeniu auto nie chce odpalić,

silnik ciężko odpalił i nie reaguje na pedał gazu lub znikomo

silnik zgasł podczas pracy i już nie zapalił

silnik nierówno pracuje

silnik dymi

silnik gaśnie po rozgrzaniu lub przerywa

silnik nie osiąga pełnej mocy



Po naprawie pozostaje montaż sterownika na pompę wtryskową. Proszę wykonać to według filmu w linku poniżej. Nie zapomnij o wstępnym odpowietrzeniu pompy, poprzez zalanie od góry obydwu komór ropą do pełna, aż się będzie przelewało. Ułatwi to odpowietrzenie pompy. Dodatkowo mile widziana jest pomoc drugiej osoby i zwykłego PLAKA pryskanego jak najbliżej kolektora dolotowego. Nigdy nie pryskaj przed przepływomierzem, zawsze za, bo skrócisz mu życie. Nie obawiaj się ponownego uszkodzenia sterownika w czasie odpowietrzania. Sterownik po naszej regeneracji jest odporny na zapowietrzanie co gwarantuję roczną gwarancją. Poniżej link do filmu jak zamontować sterownik pompy wtryskowej po nasze fabrycznej regeneracji.





Po zdiagnozowaniu auta komputerem mogą się pojawić następujące błędy :

OPEL, SAAB

P1630 ZAWÓR DAWKI

P1631 STEROWNIK POMPY

P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO

P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO

P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY

P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA

P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA

P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA

P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE

P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU

P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA

P1660 ZA MOCNE WEJŚCIE OBWODU SOLENOIDU ODCIĘCIA PALIWA

P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA

AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA

01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ

J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ

0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY

01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER

0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA

00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH

01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ

N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE

FORD

P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE

P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA

P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU

P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA

P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA

P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA

P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA

0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO

NISSAN

P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY

P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY

P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY

P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU

BMW

73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY

72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU





POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH :

AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )

BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)

DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)

FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI

FORD MONDEO 2.0 TDDI

FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE

HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi

ISUZU KB 3.0 TDI

MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6

MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI

MITSUBISHI CANTER 3.0

NISSAN ALMERA 2.2

NISSAN PATROL GR 3.0

NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0

OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO

OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO

OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI

OPEL FRONTERA 2.2 DTI

OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI

OPEL SINTRA 2.2 TD

OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI

ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT

SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD

SKODA SUPERB 2.5 TDI

VW Passat 2.5 TDI

VOLVO FL6 5.5



Zapraszam wszystkich, których niestety spotkała awaria pompy wtryskowej do skorzystania z naszych usług. Nasze doświadczenie to ponad 10 lat i kilkanaście tysięcy naprawionych sterowników. Z największych naszych atutów mogę wymienić przede wszystkim stosowanie oryginalnego tranzystora i współpracę naszego niezależnego serwisu z Bosch serwisami z całej Polski. Co do tranzystora jest to typ tranzystora stosowany w sterownikach od 2004 roku do 2018. Jest to tranzystor unipolarny z dwoma połączeniami źródła (S). Oczywiście nie mogę zdradzić numeru tego tranzystora, bo jest to tajemnica naszej firmy a druga sprawa to, że zdobycie tego z niemieckiej centrali Boscha graniczyło w 2008 roku z cudem. Dodam, że nawet teraz nie mamy możliwości zamówić oryginalnego tranzystora w Polsce i cały czas na bieżąco importowany jest z Niemiec.

Staramy się udzielać wyczerpujących informacji czy to podczas rozmowy telefonicznej czy na naszych filmach instruktażowych. Dla nas zdecydowany klient powinien wiedzieć, że jak samochód zgasł nagle lub nie chce odpalić po postoju, to winny jest sterownik i szkoda czasu na kliku dniowe czy tygodniowe poszukiwania w internecie i dzwonienia do wszystkich znalezionych firm po kilka razy. Dodam że "firm" i "magików" naprawiających sterowniki pomp wtryskowych jest teraz na pęczki w każdym mieście. Prawdą jest że każda z tych firm stosuje zawsze jeden z trzech dostępnych na allegro tanich tranzystorów czyli irlr2905, irlr3636 czy irlr3705. Niestety jak pisałem wcześniej jest to tylko tani zamienni który nie zapewni poprawnej pracy sterownika a tym samym waszego silnika. Zapytajcie taki "profesjonalny" serwis z którym Bosch serwisem współpracuje, czy któryś z Bosch serwisów mógłby wystawić jakieś rekomendacie dla tego serwisu. Tu jest właśnie problem speców od naprawy sterowników metodą chałupniczą. Klient wysyła taki sterownik, po naprawie samochód niestety nie pracuje już jak przed naprawą, bo nie ma takiej możliwości na tranzystorach z allegro, następnie z powrotem dzwoni do magika który mówi klientowi że sterownik został dobrze naprawiony a problem jest w mechanice pompy. I tu "magik" umywa ręce. Niezadowolony klient oddaje pompę do serwisu, tam dostaje informację że pompę trzeba zregenerować za 2 - 3 tyś złoty. Potem idzie informacja w świat, że naprawa sterownika nic nie daje bo i tak trzeba mechanikę zregenerować. Gorzej jak "magik uszkodzi sterownik nieodwracalnie. Owszem, mechanikę kiedy trzeba to trzeba ale w większości przypadków winny jest sterownik. A że nie każdy potrafi naprawić sterownik to już inna historia. Niestety nawet ja wiem, że wszystkim nie dam rady naprawić. Każdego dnia naprawiamy średnio około 15 sterowników dziennie. Takie są nasze moce przerobowe. Dodatkowo jak wspomniałem współpracujemy z Bosch serwisami a oni wysyłają nawet po 30 sterowników jednorazowo. Często klienci szukają gdzie bliżej jakby to było najważniejsze. Potem dostajemy takie sterowniki do poprawy po kimś. Nie zawsze taki sterownik nadaje się do naprawy. I tak miało być gdzieś tam np: 200zł, sterownik został uszkodzony nieodwracalnie, koszt zakupu innego sterownika jak np: opel do pompy 0470504015 może wynieść nawet 800 zł plus 200 czy 300 zł z poprzedniej nieudanej naprawy i mamy 1000zł lub więcej. I tu zaczynają się koszta. Jeżeli nie chcesz ryzykować wyślij swój sterownik do naszego serwisu zaufaj rzetelności i wieloletniemu doświadczeniu. Serwisy Boscha nie współpracują z byle kim. Dodatkowo dzięki współpracy z Boschem zapewniamy pełną regenerację pompy wtryskowej pod względem mechanicznym i elektronicznym w kwocie około 1500 zł. Oczywiście jak jest potrzeba regeneracji mechanicznej. Pamiętaj tylko regeneracja fabryczna sterownika na oryginalnym tranzystorze zapewni mu długą bezawaryjną pracę. Drugą sprawą jest to, że tranzystor to tylko jedna z czterech elektronicznych rzeczy która może trapić nasz sterownik. A w większości fachowcy wymieniają tylko tranzystor pomijać takie rzeczy jak np: błąd obrotów pompy wtryskowej czy to cały czas czy po rozgrzaniu. Ale na tym kończę i daje wam wybór. Powodzenia.



Poniżej podaje numery pomp Boscha, numery według producenta pojazdu i zastosowanie

Pompy VP44, VP30, VP29

Nr Bosch Nr producenta pojazdu Zastosowanie

0470004002 XS4Q9A543SA XS4Q9A543SC XS4Q9A543SE XS4Q9A543SF XS4Q9A543SD XS4Q9A543SB 1151423 1093872 1229572 Ford Fiesta Focus 1.8 TDDi

0470004003 90572504 9117081 Opel Astra 1.7 DT

0470004004 YC1Q94543EB YC1Q94543EC YC1Q94543EE YC1Q94543EA YC1Q94543ED YC1Q94543EF YC1Q94543EG Ford Transit 2.0 2.4 TD TDE TDDI

0470004005 MSR 1003 10 Rover 220 25 420 45 2.0

0470004006 YS6Q9A543SA YS6Q9A543SB YS6Q9A543SC YS6Q9A543SD YS6Q9A543SE YS6Q9A543SF YS6Q9A543SG 1111908 1131978 1139871 1214221 1306485 1353014 Ford Fiesta Focus Tourneo Connect Transit Connect 1.8 TD TDDi

0470004007 XS4Q9A543SA XS4Q9A543SC XS4Q9A543SE XS4Q9A543SF XS4Q9A543SD XS4Q9A543SB 1151423 1093872 1229572 Ford Fiesta Focus 1.8 TDDi

0470004008 YS6Q9A543SA YS6Q9A543SB YS6Q9A543SC YS6Q9A543SD YS6Q9A543SE YS6Q9A543SF YS6Q9A543SG 1111908 1131978 1139871 1214221 1306485 1353014 Ford Fiesta Focus Tourneo Connect Transit Connect 1.8 TD TDDi

0470004009 1S7Q9A543SB 1S7Q9A543SC 1S7Q9A543SD 1S7Q9A543SE 1S7Q9A543SF 1S7Q9A543SG 1S7Q9A543SH 1129660 1131980 1226232 1255378 1353015 Ford Mondeo 2.0 TDDi

0470004011

0470004012 YC1Q94543EB YC1Q94543EC YC1Q94543EE YC1Q94543EA YC1Q94543ED YC1Q94543EF YC1Q94543EG Ford Transit 2.0 2.4 TD TDE TDDI

0470004013 1S7Q9A543SB 1S7Q9A543SC 1S7Q9A543SD 1S7Q9A543SE 1S7Q9A543SF 1S7Q9A543SG 1S7Q9A543SH 1129660 1131980 1226232 1255378 1353015 Ford Mondeo 2.0 TDDi



0470004014 2644 N 204 Perkins

0470004015 2644 N 401 Perkins

0470004016 2644 N 205 Perkins

0470004017 836 - pokaż numer telefonu - Sisu

0470004018 396 5404 Cummins

0470004019 396 5405 Cummins

0470006001 87 802 531 New Holland

0470006002 4224796M1 2644P502 Fendt Perkins

0470006003 2644P501 Perkins

0470006004 836 - pokaż numer telefonu - 836 - pokaż numer telefonu - Sisu

0470006005 3965402 Cummins

0470006006 3965403 Cummins

0470006007 87803357 87803357 87802531 Case New Holland Isuzu

0470006008 836 - pokaż numer telefonu - 162000080855 V836869461 836 - pokaż numer telefonu - 836 - pokaż numer telefonu - 836 - pokaż numer telefonu - Agco Sisu Power Case Fendt Sisu

0470006009 4224796M1 2644P502 Fendt Perkins

0470006010 2644P501 Perkins





0470504001

0470504002 90501098 9158926 0986444001 Opel Vectra 2.0 DI

0470504003 90501099 90542288 9192988 90571722 0986444002 Opel Astra Vectra Zafira 2.0 DT DTI DTL

0470504004 90501100 90530752 9192989 90543882 4773206 9192989 Opel Vectra 2.0 DTI, Saab 9-3 2.2

0470504005 13512246826 13512247416 13517787562 13517787514 BMW 320d 2.0 100kW

0470504006 167004N100 Nissan

0470504007 167002W211 Nissan

0470504008

0470504009 9129340 9119221 9192986 9119221 9192986 0986444005 Opel Frontera 2.2 DTI, Omega 2.0 DTI, Sintra 2.2 TD

0470504010 YC1Q9A543DA YC1Q9A543DB YC1Q9A543DC YC1Q9A543DD YC1Q9A543DE Ford Transit 2.4 TDE

0470504011 9193454 9158202 9195454 9196933 9193454 Opel Astra 2.0 DT DTI DTL, Omega 2.0 DTI, Vectra 2.0 DI DTI, Zafira 2.0 DI

0470504012 167005M320 167005M321 0986444013 Nissan Almera 2.2

0470504013 XS7Q94543DA Ford

0470504014 RE501274 John Deere

0470504015 9201510 24413103 9201510 1590043 9201510 Opel Astra 2.0 DTI Vectra 2.0 DTI Zafira 2.0 DTI

0470504016 9199204 1590050 24413104 9199204 Opel Omega 2.2 DTI Vectra 2.2 DTI



0470504017 51111037610 51111037647 51111037731 MAN LE 4.6L

0470504018 YC1Q9A543TA YC1Q9A543TB YC1Q9A543TC YC1Q9A543TD YC1Q9A543TE 1104229 1227039 1302192 Ford Transit 2.4 TDE TDDi

0470504019

0470504020 13517786288 13517787532 13517786091 BMW 320d 520d 2.0 100kW

0470504021 1S7Q9A543AC 1S7Q9A543AB 1S7Q9A543AA 1S7Q9A543AD Ford Mondeo 2.0 TDDi 2.0 85kW

0470504022 167009X700 167009X701 167009X702 Nissan

0470504023 1670069T60 1670069T61 1670069T62 Nissan

0470504024 1S7Q9A543AC 1S7Q9A543AB 1S7Q9A543AA 1S7Q9A543AD Ford Mondeo 2.0 TDDi 2.0 85kW

0470504025 13517787513 13517787515 BMW 318d 2.0 85kW

0470504026 8-97252-341-1 8-97252-341-5 Isuzu

0470504027 ME190297 Mitsubishi Canter 3.0

0470504028 16700965501 167005M5384 167005M322 Nissan Almera 2.2 81kW

0470504029 A6700VW201 16700VW201 Nissan Frontier Urvan 3.0

0470504030 8-97249-238-0 8-97249-238-4 Isuzu

0470504031 8-97303-824-0 8-97303-824-4 Isuzu

0470504032 RE508667 John Deere

0470504033 16700VK500 16700VK50B Nissan

0470504034 167002X900 167002X900 Nissan Terrano II 3.0



0470504035 1S7Q9A543AE 1S7Q9A543AF Ford Mondeo 2.0 TDDi 2.0 85kW

0470504036 1S7Q9A543TD 1S7Q9A543TE 1219313 1151425 Ford Mondeo 2.0 TDDi 2.0 85kW

0470504037 8-97326-739-0 8-97326-739-3 Isuzu

0470504038 16700VX100 Nissan, Isuzu

0470504039 167002X901 Nissan

0470504040 YC1Q9A543TG yC1q9A543TG 1319288 1353013 Ford Transit 2.4 TDE TDDi

0470504041 YC1Q9A543TG yC1q9A543TG 1319288 1353013 Ford Transit 2.4 TDE TDDi

0470504042 1670069T63 Nissan

0470504043 16700VX400 16700VX40A GR167VX400 Nissan

0470504044 8-97377-519-0 8-97377-519-2 Isuzu

0470504045 8-97377-520-0 8-97377-520-2 Isuzu

0470504046 16700VX101 16700VX10B F01G09P26U Nissan Patrol GR 3.0 Di

0470504047

0470504048 8-97326-739-0 Isuzu

0470506002 059130106D 059130108A 059130105A 8N0615116A 059130106D 0986444006 Audi A4 A6 A8 2.5 TDI 110kW, VW Passat 2.5 TDI 110kW

0470506003 3941160 3942084 3943506 3943162 CDC





0470506005 3943163 3943514 3943760 3943507 CDC

0470506006 059130106B Audi VW

0470506007 3944536 CDC Cummins

0470506008 3944535 CDC

0470506009 51111037590 51111037650 51111037732 51111037803 51111037645 51111037726 51111036034 0986444010 MAN 6.9L

0470506010 059130106C 0986444015 Audi A4 A6 A8 2.5 TDI 110kW, VW Passat 2.5 TDI 110kW

0470506011 3946135 CDC

0470506012 3944983 CDC Cummins

0470506013 3943238 Cummins

0470506014 3946149 3946370 3937157 CDC Cummins

0470506015 3946278 3946371 CDC Cummins

0470506016 059130106E 0986444016 Audi A6 A8 2.5 TDI 132kW

0470506017 Volvo FL 5.5

0470506018 RE501275 John Deere

0470506019 51111037611 51111037646 51111037729 51111037786 51111037733 51111006029 MAN 6.9L

0470506020

0470506021 3947031 3937159 Cummins

0470506022 3937160 3947032 Cummins



0470506023 51111037613 51111037679 51111006021 51111037734 MAN

0470506024 059130106F 059130106H VW

0470506025 167009X800 167009X801 1670098702 167009X802 Nissan

0470506026 3937167 CDC

0470506027 3937671 Cummins

0470506028 3937670 Cummins

0470506029 3964555 Cummins

0470506030 059130106J Audi A4 A6 2.5 TDI 114kW 120kW, Skoda Superb 2.5 TDI 114kW

0470506031 RE506680 John Deere

0470506032 RE506681 RE522826 John Deere

0470506033 059130106L Audi A4 A6 2.5 TDI 120kW 132kW, VW Passat 2.5 TDI 132kW

0470506034 3937673 CDC Cummins

0470506035 3939940 Cummins

0470506036 3939939 Cummins

0470506037 059130106M Audi A4 A6 2.5 TDI 120kW

0470506038 059130106K Audi A4 A6 2.5 TDI 120kW 132kW, Skoda Superb 2.5 TDI 120kW, VW Passat 2.5 TDI 120kW 132kW

0470506039 51111037689 51111037736 MAN

0470506040 3937689 3964556 CDC Cummins

0470506041 3937690 CDC Cummins





0470506042 836 - pokaż numer telefonu - V836864609 836 - pokaż numer telefonu - Agco Sisu Power Fendt Sisu

0470506043 RE515887 John Deere

0470506044 RE515888 John Deere

0470506045 51111037699 51111037735 51111006024 MAN 6.9L

0470506046 059130106A Audi A8 2.5 TDI 110kW

0470506047 51111037703 51111037737 MAN

0470506048 51111037751 MAN

0470506049 059130106B Audi A4 A6 A8 2.5 TDI 110kW, VW Passat 2.5 TDI 110kW



Numer pompy, numer sterownika i zastosowanie

Merk Bosch Merk no

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - A6 2,5tdi 01

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - A6 2.5 Tdi avant 00

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - A4 A6 2.5 Tdi 01 - 05

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - A4 04

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu -

0 281 - pokaż numer telefonu - A6 2.5 Tdi 1999

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - A4 A6 2.5 Tdi 02 03

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - A4 A6 02

0 470 - pokaż numer telefonu - 1 227 - pokaż numer telefonu - A4 2.5 tdi '00 03

0 470 - pokaż numer telefonu - 1 227 - pokaż numer telefonu - A6 2.5 tdi '99

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - BMW 318 525 2000

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - BMW 320D 1998 -00

0 281 - pokaż numer telefonu - Transit pickup

0 281 - pokaż numer telefonu - Focus Transit

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Ford Focus 1.8 TDi 99

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Ford Focus 1.8 Tdi 00

0 281 - pokaż numer telefonu - Mondeo 2001

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Ford Transit 02

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Ford Transit 00

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Transit 2.0 Tdi Tda 260 S 03

0 281 - pokaż numer telefonu - Patrol 3.0 02

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Nissan Almera 00

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Nissan Terrano ZD 30

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - nissan Capstar YD 35

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - nissan Capstar YD 35

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Opel Vectra-B 2.0 dtl 97

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Vectra 2.0 Tdi 98

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Astra-G 2.0 '00

0 281 - pokaż numer telefonu - Opel Zafira 2001

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Astra-G 2.0 ?99

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Opel Vectra 2.0 98

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Astra-G vectra 2.0 Dti 01 -03

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Astra-G 2001

0 281 - pokaż numer telefonu - Opel Zafira 2.0 2001

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Opel frontera 2.2 2000

0 281 - pokaż numer telefonu - Astra 1999

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Vectra 2.0 Tdi 97 - 01

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Opel Siegnum 2003

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Opel Zafira 2.2 Dti 03

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Opel Zafira 05

0 470 - pokaż numer telefonu - 0 281 - pokaż numer telefonu - Rover 25 2.0 idt 01

0 281 - pokaż numer telefonu - Saab 9.3 2000

0 281 - pokaż numer telefonu - Saab 9.3 2.2 Dti 03

0 470 - pokaż numer telefonu - 1 277 - pokaż numer telefonu - VW Passat Variant 99

Opel EDU ISUZU

8971891360

8971891361

8971891362

8971891363

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - A6 2,5tdi 01

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - A6 2.5 Tdi avant 00

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - A4 A6 2.5 Tdi 01 - 05

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - A4 04

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu -

0 281 - pokaż numer telefonu - A6 2.5 Tdi 1999

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - A4 A6 2.5 Tdi 02 03

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - A4 A6 02

1 227 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - A4 2.5 tdi '00 03

1 227 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - A6 2.5 tdi '99

BMW

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - BMW 318 525 2000

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - BMW 320D 1998 -00

Ford

0 281 - pokaż numer telefonu - Transit pickup

0 281 - pokaż numer telefonu - Focus Transit

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Ford Focus 1.8 TDi 99

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Ford Focus 1.8 Tdi 00

0 281 - pokaż numer telefonu - Mondeo 2001

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Ford Transit 02

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Ford Transit 00

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Transit 2.0 Tdi Tda 260 S 03

Nissan

0 281 - pokaż numer telefonu - Patrol 3.0 02

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Nissan Almera 00

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Nissan Terrano ZD 30

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - nissan Capstar YD 35

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - nissan Capstar YD 35

Opel

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Opel Vectra-B 2.0 dtl 97

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Vectra 2.0 Tdi 98

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Astra-G 2.0 '00

0 281 - pokaż numer telefonu - Opel Zafira 2001

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Astra-G 2.0 ?99

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Opel Vectra 2.0 98

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Astra-G vectra 2.0 Dti 01 -03

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Astra-G 2001

0 281 - pokaż numer telefonu - Opel Zafira 2.0 2001

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Opel frontera 2.2 2000

0 281 - pokaż numer telefonu - Astra 1999

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Vectra 2.0 Tdi 97 - 01

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Opel Siegnum 2003

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Opel Zafira 2.2 Dti 03

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Opel Zafira 05

Rover

0 281 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - Rover 25 2.0 idt 01

Saab

0 281 - pokaż numer telefonu - Saab 9.3 2000

0 281 - pokaż numer telefonu - Saab 9.3 2.2 Dti 03

VW

1 277 - pokaż numer telefonu - 0 470 - pokaż numer telefonu - VW Passat Variant 99

EDU Opel ISUZU
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Max. 8MB, Dozwolone: jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
puh omega
Konto prywatne
Na Lento.pl od 10 maj 2017
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie
  • Dodaj na Facebook
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków